Strefa sprzedaży produktów w salonie fryzjerskim

Strefa sprzedaży to już nie tylko stoisko, na którym można kupić produkty. Teraz to także miejsce, wobec którego klient ma konkretne wymagania. Odpowiednia ekspozycja, oświetlenie, wykwalifikowani doradcy, którzy chcą pomóc a nie sprzedać za wszelką cenę. Jedno jest pewne: w dużej mierze kupujemy oczami. Dlatego tak istotny jest wygląd stref sprzedaży i samopoczucie kupującego.


Mnogość występujących na rynku drogerii, aptek i innych punktów sprzedaży szamponów, produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów sprawia, że klienci rzadziej decydują się na zakup takich właśnie produktów w salonie fryzjerskim.  A przecież każdy klient salonu jest też potencjalnym kupującym. Naszym zadaniem jest zatem zachęcenie go do tego, aby wybierał te produkty, które znajdują się w salonie fryzjerskim.

CZY WIESZ, ŻE SPRZEDAŻ PRODUKTÓW MOŻE STANOWIĆ DO 20% OBROTU SALONU?

Jednak strefa sprzedaży powinna przestrzegać szeregu zasad aby klient czuł się w niej komfortowo i aby została wzbudzona w nim ciekawość i chęć zakupów. Poznaj nasz przepis na sukces skutecznej sprzedaży produktów. Znajdziesz go w katalogu na temat sprzedaży w salonie, który możesz pobrać plik tutaj lub w zakładce pliki do pobrania.

Przygotowaliśmy propozycje jak samodzielnie i w prosty sposób możesz zaaranżować strefę sprzedaży produktów w swoim salonie, wykorzystując meble dostępne w znanych sieciach meblowych oraz w Internecie. To 5 prostych przykładów aranżacji w rożnym stylu, które mogą zostać zaadaptowane zarówno przez mniejsze jak i większe salony.
Mamy nadzieję, że zainspirują Cię do działania w Twoim salonie.

 
 

Pamiętaj, że punkty w programie Matrix Salon Partner możesz wymieniać na bony podarunkowe do realizacji w popularnych sieciach meblarskich. Wejdź do zakładki z nagrodami aby zobaczyć bony.